diakritika W98

Petr Pokluda pokluda@silesia.cz
Středa Květen 19 17:13:46 CEST 2004

Dobry den,
19. května 2004, 13:26:33, napsal(a) jste:

p> Zdravim.
Taky zdravim,

p> Mam problem.Nainstaloval som W98 SE v anglickej verzii,Vo vsetkych nazvoch
p> suborov a adresarov na harddiskoch,ktore predtym mali slovensku diakritiku
p> sa pismena s diakritikou zmenili na nezrozumitelne znacky,ktore sa nedaju
p> zmenit.Poradi mi niekto,co s tym,okrem prechodu na Linux ?

Ano,
1. spravna odpoved je Linux + Samba server a tam nastavit spravne CP.
2. spravna odpoved je NEPOUZIVAT, ZAKAZAT PISEMNYM PRIKAZEM vsemi
podepsanym, pouzivani diakritiky a mezer v nazvech souboru. Poruseni
trestat financni pokutou za nedodrzeni pracovni kazne. JE to ucinne.

PEtrP