hlodavec v aute! - jak ho znicit??

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Květen 19 16:50:53 CEST 2004

jiri@bezstarosti.cz napsal(a):

> Mnohokrate v zivote se mi potvrdilo, ze vhodne zvoleny experiment muze nekdy
> usetrit hromadu casu a nasledne, nebo mimo to, i penez, pokud se
> potencionalni problem tim experimentem odhali vcas nebo se ukaze jako slepa
> cesta.

Ano, jiste, ja na to mam ten pocet zanechanych bobku mezi navstevami
chalupy, jak uz jsem psal a nemusim kvuli tomu kupovat/trapit dalsi
zvire :-) Notabene to bych si tu koupenou musel nechat behat po byte,
nebo jak by sis experiment predstavoval? Kdyz by nemela kam utect, asi
by to moc velkou vypovidaci hodnotu nemelo :-)

Jirka