hlodavec v aute! - jak ho znicit??

Martin Záruba swz@volny.cz
Středa Květen 19 16:45:47 CEST 2004

To je zvlastni, me fakt ty potvory zmizely zcela. Dival jste se na vystup
osciloskopem nebo alespon ozyva se z reproduktoru klapnuti v asi 3
sekundovych intervalech, vzdy jak se menic rozbehne?

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, May 19, 2004 3:58 PM
Subject: Re: hlodavec v aute! - jak ho znicit??

Martin Záruba napsal(a):
> Nevim, zda to pomuze na lasicku, ale mysi na chalupe jsem se zcela
> stoprocentne zbavil konstrukci, kterou jsem popsal zde
> http://www.volny.cz/swz/mysoplas.htm

Hmmmmm....asi mam nejaky odolnejsi (horsky) druh, nebo co. Na chalupe
jsem mel vzdy po prijezdu spoustu mysich bobku na zidlich, na stole
apod. a proto jsem postavil prave tuto Vasi konstrukci. Dluzno ovsem
rict, ze bobky jsou tam stale, i kdyz (mozna - nepocital jsem je ani
nevazil :-) ) je jich trochu mene. Je otazka, zda ono zmenseni neni v
ramci chyby pozorovani a prirozeneho kolisani mysi populace a jejich
travicich procesu :-)

Nyni uvazuji o instalaci vyskoveho reproduktoru buzeneho alespon
nekolika Watty. Uvidime :-)

Jirka