Magneticke pole.

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 19 16:21:05 CEST 2004

tak... pytal som sa mojho sefa co vsetko vie a ma cca. 30 rocnu prax :-)
Hovoril ze pole vo vnutri v kazdom pripade bude, v pripade dokonalej
symetrie by malo byt v strede celej sustavy nulove pole, ktore narasta
smerom ku plastu gule... Niekto by to mohol spocitat, transformacia
maxwellovych rovnic do sferickych suradnic nie je az taka zlozita :-)))
b.