Magneticke pole.

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 19 15:50:40 CEST 2004

Podle mne podle zdraveho selskeho rozumu uz ze samotne symetrie te
magnetove koule vyplyva, ze nejen uprostred, ale vsude uvnitr i vne by
melo byt pole nulove. Nenulove bude jenom kdyz mezi temi magnety budou
skviry, budou ruzne silne nebo nebudou nekonecne male. Druha pulka
zdraveho rozumu mi ale rika, ze hadat se o magnetech s nekym z domeny
cern.ch taky neni dobry napad, tak nevim :-)

Ales Prochaska