Magneticke pole.

Jan Matejka matejka@cat.cz
Středa Květen 19 15:39:00 CEST 2004

> Moc si ani nedokazu predstavit, ze jsou jednotlive subjekty
> pro sebe jako by "pruhledne", proste mi to nejak nesedi a
> vzdycky jsem si myslel, ze dva magnety si sve magneticke
> silocary ovlivnuji.

Zkuste si misto permanentnich magnetu predstavit civky bez jadra, nebo
supravodive prstence (nemagneticke) protekane do zblbnuti proudem, melo
by to byt co se tyce projevu permanentnimu magnetu podobne.
Permanentni magnety samozrejme zcela pruhledne nejsou, jsou trochu
pruhlednejsi nez vakuum, avsak pri narustu pole vlivem poklesu miii se
vakuu podobaji vice.

Jinak diky za OT o tomhle jsem premyslel uza driv, aniz bych si to
dokazal vysvetlit. Na popud vaseho prispevku jsem si to lepe
zformuloval.

Jan Matejka