Magneticke pole.

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Květen 19 14:54:40 CEST 2004

Je, to jsou ale pekne obrazky.

Nechci stvat, ale situace na obrazku je ponekud jina, nez u koule.
Tady, pokud teda dobre vidim, pole ve smeru sipek vylejza dirama mezi
magnetama. A kdyz tam ty diry u koule (nebo nekonecneho valce, toroid
nepomuze, tam to bdue vylejzat podstavama) nebudou, tak teda opravdu
nevim. Nic jineho nez 0 nedava logiku, ale kdo to podepre?

MP