Magneticke pole.

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 19 14:47:35 CEST 2004

posielam este raz, pac originalny mail nepresiel koli velkosti :-)

lepsie raz vidiet ako o rotacii pola 100 krat rozpravat, takze vid

http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/maxwell1.gif
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/maxwell2.gif

Pole v strede gule by malo byt nulove, tak ako uz p. Matejka hovoril, co
je vidiet aj na obrazku. Nie je tam sice cela gula, ale otocenim a
spocitanim vektorov sa da lahko domyslet ako by to vyzeralo.
balu