Re: EAGLE 4.11 - smazání vrstev ?

MK info@mcu.cz
Středa Květen 19 14:09:32 CEST 2004

> Coz to je celkem jasne. Me slo o to, kdyz v urcitou chvili potrebuju videt rekneme jen rozmery desky, bottom, pads, vias, unrouted a chvilku na to jen umisteni soucastek a popisy a chvilku na to zas jen tu prvni skupinu, tak abych si vytvoril dané skupiny a jednim klikem se mezi nimi prepinal a ne pokazde premyslel, kterou jeste vrstvu mam zaskrtnout a kterou ne. Ale mozna by to resil primitivni scriptik viz prispevky o set used_layers.

Tak nez mi zas nekdo zacne nadavat, ze generuju OT :-)))

DISPLAY TOP -BOTTOM;

respektive viz HELP DISPLAY - zvolte si pozadovane vrstvy, ktere chcete zobrazit
odpovidajici retezce prikazu priradte pomoci Options - Assign prislusnym tlacitku
a pak uz jen stiskem tlacitka zobrazujete to co chcete

mimochodem - opravdu je nekdy vhodne se alespon jednim ockem kouknout do Helpu :-)))

Jak proste mili Watsone :-))))