diakritika W98

pyjan pyjan@tiscali.cz
Středa Květen 19 14:05:03 CEST 2004

Já jsem pr(etahoval do c(eských woken soubory z ruských woken.  soubory
a adresár(e s ruským kodováním nes(ly vymazat, pr(epsat, otevr(ít.
Správce souboru* se k nim neznal. Pomohl Norton Disk Doktor. Ne(co s tím
ude(lal, z(e to bylo vymazatelné a pr(epsatelné.
Moz(ná by pomohlo doinstalovat c(eskou znakovou systémovou sadu.  W2k
mají moz(nost multijazyc(nosti a tam takové zmrs(ené pojmenování nevadí.