Cvakani v monitoru

František Burian BuFran@seznam.cz
Středa Květen 19 13:38:05 CEST 2004

Dobrý den,

  Poslední dobou mi to nějak v monitoru cvaká a praská a při cvaknutí
obrazovka mírně pohasne. Rád bych se zeptal místních guru, kde může
býti chyba? Tuším, že by to mohlo být v souvislosti s VN. Žeby prach
mezi svorkami VN zdroje? Nerad bych o svůj monitor přišel, a nemám
doma náhradní, proto se ptám už v předstihu, když přestane pracovat,
abych jej dokázal opravit. (Pokud to ovšem nebude nějaká hard chyba,
kterou neumím opravit).

Mám typ Delta DE-570 a už mi jede bez chyby 6 let ... Prosím, poraďte,
kde by mohla býti chyba, popřípadě, co bych měl udělat, abych předešel
závadě.

Děkuji.

--
S pozdravem,