RE: EAGLE 4.11 - smazání vrstev ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Květen 19 13:41:52 CEST 2004

Coz to je celkem jasne. Me slo o to, kdyz v urcitou chvili potrebuju videt rekneme jen rozmery desky, bottom, pads, vias, unrouted a chvilku na to jen umisteni soucastek a popisy a chvilku na to zas jen tu prvni skupinu, tak abych si vytvoril dané skupiny a jednim klikem se mezi nimi prepinal a ne pokazde premyslel, kterou jeste vrstvu mam zaskrtnout a kterou ne. Ale mozna by to resil primitivni scriptik viz prispevky o set used_layers.

Jakub Serych