Cecko dotaz - help

MK info@mcu.cz
Středa Květen 19 11:59:40 CEST 2004

> Zkuseni borci pro male MCU v C nepisou, pac je jim siditko k nicemu, to da
> rozum :). Budu zkomat nejake opicarny, kdyz to muzu rovnou napsat jak chci.
>
> To bude paradni FLAME, krasne jsem "natlacil klin do kvetaku" a uz se moc
> tesim na vysledek.

Zkuseni borci v Ccku pisou i drobnosti, protoze jsou neskutecne lini se patlat s ASM
Ti jeste zkusenejsi pisou opet v CCku, ale maji za roky otrociny udelanu spoustu knihoven,
ktere jsou sice v ASM, ale respektuji Cckovskou konvenci predavani parametru, etc.

Pouze nekompetentni bridilove s klapkami na ocich tvrdi, ze jen ASM je to prave orechove :-))))

Tak a ted jsem Ti to nandal, kvetacek se pekne rozmaz - vzdy jsem Ti to vcera sliboval :-))))))))))

S pozdravem
MK