SCSI x SATA na server trochu OT

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Středa Květen 19 11:25:17 CEST 2004

Dobry den,
samozrejme je otazka co chcete do toho serveru investovat a co na nem ma
bezet.
To znamena jestli to ma byt "seriozni stroj" pak urcite pouzit SCSI 320 (je
to porad nejrychlejsi)a nejaky solidni radic alespon se 128MB cache nebo
vetsi, nebo si stavite PC server pak existuji dnes slusne radice ktere umi
se SATA raid ruznych trid. Proste je to porad o tom kanonu a vrabcakovi :)
Kazdopadne berte SATA jako klasicky ATA disk ktery je asi tak ATA 150 (tedy
pokud si nekoupite disk s 10rpm ale pokud vim ty dela jen Western -raptor  a
jsou drahe a maji male kapacity)
S pozdravem Jiri Vojtek