EAGLE 4.11 - smazání vrstev ?

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Středa Květen 19 11:20:42 CEST 2004

já potřebuju ty vrstvy zničit. když routuju, zmačknu kolečko pro
přepnutí vrstvy, objeví se mi nabídka a oněch 16 vrstev (máme
professional verzi), ale já tam nechci ty 2 až 15. kdysi jsem od kolegy
přebral jeden projekt. ten když jsem otevřel a přeroutovával, vůbec mi
to tuhle nabídku nedávalo, ale rovnou přepnulo do protější vrstvy. a
když jsem řádil s příkazem display, všiml jsem si, že tam vrstvy 2 až 15
a některé další vůbec nejsou.