hlodavec v aute! - jak ho znicit??

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Květen 19 11:16:15 CEST 2004

J. Polivka wrote:
> Pokud si chcete vyzkouset svuj plasic "pouze elektronickyy ! :-)) ", tak
> mohu nabidnout vyzkouseni na mojich laboratornich objektech :
>
> laboratorni potkan - albin
> pakobylky
> pes - jezevcik

Zatimco treba potkany a mysi na pude nemame diky hvizdatku co tam je,
tak kockam to vubec nevadi ani kdyz jsem je chtel vyhnat s 15kHz/100dB a
dal jim to pul metru od jejich pelechu, klidne se tam i pres to pelesily
dal. Nevim, mozna ohluchly :( tak jsem tu aparaturu dal pryc aje tam
jenom to male hvizdatko.

Zato

> manzelka

je i na to mrnave piskatko velmi reaktivni a chova se stejne jako ta mys :o)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!