RE: EAGLE 4.11 - smazání vrstev ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Květen 19 11:08:33 CEST 2004

Ja bych se toho obaval. Pak tam date treba nejakou nevinnou via nebo neco podobneho, ktera bude do tech vrstev chtit neco vlozit a zacne se to rozkrikovat o chybach.
Ja jsem nedavno potreboval smazat obsah 116 vrstvy (dirky na rucni vrtani vytvorene scriptem) a z nevedomosti jsem smazal celou vrstvu. Pak ten script zarval chybu ze nemuze najit vrstvu 116 a skoncil. Jeste, ze jsem to delal na save as ... verzi desky a original jsem si nechal.

Co me na Eaglu vadi je, ze se nedaji prednastavit pojmenovane sady vrstev, ktere by se pak daly aktivovat na jeden klik. Nebo to nejak lze udelat?
Jakub Serych