Problem s PeeWee linuxem

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Květen 19 10:18:32 CEST 2004

Libor Kavan wrote:

> To prave nejde, protoze na flashdisku je ulozena jenom nejaka binarka, ktera
> se po startu rozbali do RAM disku :-(

Nabehnete system, nakonfigurujte c chcete a ulozte. Pak

mkdir /mnt/flash
mount /dev/hda /mnt/flash
cp konfigurak /mnt/flash
umount /mnt/flash

Ted si vlezte do struktury co mate nadelanou v peewee builderu :o) (uz
si nepamatuji kde je)

Na zacatek startovaci casti skriptu sluzby co pouziva ten konfigurak v
/etc/rc.d/init.d/sluzba si dejte

mkdir /mnt/flash
mount -o ro /dev/hda /mnt/flash
cp /mnt/flash/konfigurak kamhochcete
umount /mnt/flash
...a tady uz se sluzba bude spoustet s tim novym konfigurakem z flashky.

POpsal jsem obecny linux, mozna peewee to ma nejak zjednodusene, co se
tyce cest ke sluzbam. Nevim, je to fakt hodne dlouho, co jsem ho videl.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list