Compact Flash - spolehlivost ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Květen 19 10:03:04 CEST 2004

On Wed, 19 May 2004, Kubat Tomas wrote:

> dobry den.
> porad nevim jak doma spolehlive a co nejjednoduseji zalohovat data z
> ucetnictvi.
> co se tyka objemu dat,neni jich moc, tak me napadlo pripojit na usb nejakou
> 128 flash pamet.
> je to maly, kapacita vyhovuje, obcas bych ji vypalil na cd.
> diky kapacite to nebude svadet k zalohovani nesmyslu.
> jak je to se spolehlivosti v porovnani s hdd, paska, cdrw ?
> na ty pameti snad nemuze odejit mechanika, jako u hdd a vubec ta
> jednoduchost zarizeni by mohla byt urcitou garanci neznicitelnosti ?

Dva mi kolegove meli tuhle USB 'klicenku' 128MB na presnaseni dat. Pod
windows a USB2.0 to jelo jakz takz, pod windows a USB 1.1 to po case zaclo
blbnout, pod linuxem a USB2.0 to jelo jakz takz, pod linuxem a USB1.1
to prakticky okamzite slo do kytek. Vyzkouseli jich nekolik (jeden vyrobce)
a vsechny vraceli.

Nakonec jeden skoncil u USB ramecku 2.5" na disk do notebooku napajeny pres
USB (udrzi mu to i USB z notebooku) a je to takova prijemna placka.

Druhy skoncil u USB ramecku na 3.5" disk, ma zvlastni napajec a je to uz
ponekud vetsi krabice.