jaky digitalni fotak

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Květen 19 09:49:47 CEST 2004

> Tak to jste asi jeste nefotil nekde na dlouhe oslave v
> interieru s bleskem,
> pripadne nezkousel natocit fotakem nejake video. Casto se mi
> stalo, ze jsem
> proste z fotaku vyndal vybite baterie, dal tam dalsi sadu a
> fotil za minutku
> dal. Potom si rozmyslite, jestli Vam ma baterie na vymenu stat 160 Kc
> (2xNiMH tuzkove) nebo 2000-3500 za original baterii, ktera se
> lisi typ od
> typu fotaku a treba za 2 roky uz ji nesezenete, protoze se
> fotak prestane
> [...]
C50 dvakrat karta 128MB + 1x 64MB, to je cca 135 - 140 fotek v nejlepsim rozliseni (na jine nefotim). Drive jsem to fotil vse na jedno nabiti LiIon (tmavy interier s cca 80%ne nasazenym bleskem), pred cca rokem jsem si za cca 1600 koupil druhou baterku, protoze ke konci se blesk na tu jednu baterku prece jenom uz dele nabijel (7-9s).
Za 2 roky tu baterku nepochybne sezenu, protoze ji Olympus pouziva v dalsich modelech fotaku a i kdyby za 5 nebyla, tak tou dobou uz zastara ten fotak tak, ze mi to ani moc lito nebude.
Na video pouzivam kameru :-)

Ale myslim, ze uz bychom ten baterkovy Flame mohli uhasit.

Jakub Serych