hlodavec v aute! - jak ho znicit??

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 19 09:32:47 CEST 2004

riesim prave teraz uplne rovnaky problem, akurat zatial nemam zozrane
kable, ale odniesla si to iba tepelna izolacia. Zevraj Volkswagen
predava chemicky odpudzovac, mali by to mat normalne v katalogu. Myslim,
ze toto je jedina spolahliva cesta ako to vyriesit. Ked budem mat cestu
okolo tak sa skocim spytat ci to maju
b.