jaky digitalni fotak

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Středa Květen 19 08:35:57 CEST 2004

Ahoj Martine,
 ja jsem si pred lety koupil Apacer 64MB do sveho fotaku Kodaku a uplne
spolu nespolupracuje. Pri nekterych operacich se fotak proste vypne. Ovsem
to se stane jednou cca za 300 fotek, nevim ze zacatku to bylo vicekart.
(orig. karta je ok)

Jestli chces zaruku, tak si kup pamet primo od Canonu ci v jejich prodejne
doporucovanou. Zde muzes neco reklamovat. Nedokazu si predstavit, ze by jsi
sel nekam jinam reklamovat neco, ze ti s necim nespolupracuje. To jiz zalezi
na ochote obchodnika.

Jinak je otazka zvazit cenu. Ja jsem se nad tim na zacatku taky moc
nezamyslel, ale po prvnich momentech, kdy to s fotakem neslo skoro vubec
(musel jsem ji zkusit smazat a formatovat, .. ) to nebylo zrovna prijemne.

Jinak jsem si take koupil ctecku USB CF tu nejlevnejsi cca za 200 korun a je
to lepsi. Jednak jsem zjistil, ze pri mazani z fotaku se uplne vsechny fotky
nesmazou na CF a dale se da primo na CF nahrat soubor pro upgrade vnitriniho
sw (to ovsem asi nikdy nepouziju).

Jirka
PS: Jinak ja bych i do jine znacky u CF sel. Nejdrive bych se ovsem podival
zda cenovy rozdil ma vyznam. Pravdepodobnost neni snad zas tak velka.