jaky digitalni fotak

LuKas hradlo@atlas.cz
Středa Květen 19 08:11:15 CEST 2004

Muzu potvrdit, ze 256MB Kingston v A75ce funguje bez problemu. Nic o
problemech s kartami jsem neslysel.
Doporucuji koupit znackovou kartu uz z toho duvodu, ze na ni je taky delsi
zaruka (na Kingston 5let).
Kde jste nasel ty ceny? 128MB CF je bezne za 950Kc s DPH (třeba
www.alzasoft.cz) a ne za 1300 :-)

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Martin Locker
Sent: Wednesday, May 19, 2004 8:39 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: jaky digitalni fotak

Zdravim,

kdyz uz se tu mluvi o DF, tak se taky pridam. Pred
Vanoci jsem take dlouho vybiral, nakonec jsem
koupil Canon A70. Jsem s nim spokojen, pouze za
spatnych svetelnych podminek to neni nic moc
(blesk, obcas problemy s ostrenim).
Tod moje zkusenost.

A ted bych mel jeden dotaz. Potrebuji do nej
dokoupit CF. Nevite nekdo jak je to s kompatibilitou,
nekde jsem cet, ze je to obcas docela problem.
Pri hledani na internetu jsem nasel ceny 128MB CF
kolem 1300,- s DPH, ale napr. 900,- (Kingston).
Cim se krome rychlosti lisi, napr. zminovany
Kingston v nejakem testu dopadl rychlostne velmi
dobre.
					Diky
Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou