jaky digitalni fotak

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec@soka-st.cz
Středa Květen 19 08:01:12 CEST 2004

>Stale si myslim, ze baterky u rozumnych fotaku (ne bakelitaku za malo penez
s malo pixely, zato se zhavymi draty od baterek) jsou opravdu az jednim z
poslednich kriterii.

Tak to jste asi jeste nefotil nekde na dlouhe oslave v interieru s bleskem,
pripadne nezkousel natocit fotakem nejake video. Casto se mi stalo, ze jsem
proste z fotaku vyndal vybite baterie, dal tam dalsi sadu a fotil za minutku
dal. Potom si rozmyslite, jestli Vam ma baterie na vymenu stat 160 Kc
(2xNiMH tuzkove) nebo 2000-3500 za original baterii, ktera se lisi typ od
typu fotaku a treba za 2 roky uz ji nesezenete, protoze se fotak prestane
vyrabet :-))

Martin H.