jaky digitalni fotak

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu@mail.cez.cz
Středa Květen 19 07:46:34 CEST 2004

Kdyz uz jsme u tech pam. karet tak neco z fotacke latiny. Nekteri
"fotografove" zcela vazne diskutovali na tema typ pam. karty versus barevne
podani :-))

Raven

_______________________________________
Zdravim,

kdyz uz se tu mluvi o DF, tak se taky pridam. Pred
Vanoci jsem take dlouho vybiral, nakonec jsem
koupil Canon A70. Jsem s nim spokojen, pouze za
spatnych svetelnych podminek to neni nic moc
(blesk, obcas problemy s ostrenim).
Tod moje zkusenost.

A ted bych mel jeden dotaz. Potrebuji do nej
dokoupit CF. Nevite nekdo jak je to s kompatibilitou,
nekde jsem cet, ze je to obcas docela problem.
Pri hledani na internetu jsem nasel ceny 128MB CF
kolem 1300,- s DPH, ale napr. 900,- (Kingston).
Cim se krome rychlosti lisi, napr. zminovany
Kingston v nejakem testu dopadl rychlostne velmi
dobre.
     Diky
Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou