hlodavec v aute! - jak ho znicit??

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Květen 18 21:15:29 CEST 2004

Není lepší si na ní počíhat s ráží .22 ?
Nebo pozvat někoho, kdo má patřičný nástroj a umí jej ovládat ? Na chatě
(kuna v meziprostoru mezi střechou a vnitřním obkladem z palubek) jsem
to vyřešil tímto způsobem během jedné jediné noci. Stačilo položit na
zem kousek zamřelého masa a počkat asi tak půl hodinky nebo hodinku.

Zdraví PavelK