crack eagle 3.5 -- OT

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Květen 18 18:37:05 CEST 2004

No, ono by ale bylo také na místě doporučit si před tím shlédnutím toho
filmu nastudovat, kdo je Michael Moore a jako agendu tím "objektivním"
filmem sledoval.
A taky se podívat na Webu (např. http://www.bowlingfortruth.com/) na
vysvětlení alespoň těch nejkřiklavějších lží a účelových polopravd,
které jsou ve filmu vybájeny.

Zdraví PavelK