OT cidlo do akvaria

AZe aze@seznam.cz
Úterý Květen 18 18:27:45 CEST 2004

A co takhle delsi sklenenou ci jinou trubicku svisle tak, ze bude couhat z
vody a kabel ve vode nebude?
AZE

----- Original Message -----
From: <matejka@cat.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, May 18, 2004 6:22 PM
Subject: Re: OT cidlo do akvaria

>Mam ale problem s utesnenim cidla.

Dokud jsem jeste v davnych dobach delal barevne fotky, tak jsem mel cidlo ve
slenene zkumavce mizerne zalite polyesterovou pryskyrici. Proto jsem pres
hrdlo zkumavky zatepla natahnul buzirku podmazanou Resistinem (pruzny vosk
na ochranu dutin automobilu proti korozi). Druhy konec buzirky koncil nad
hladinou. Slouzilo to roky.
Ted me napadlo, ze by slo cidlo natahnout do silikonove buzirky, s tim, ze
oba otevrene konce buzirky by byly nad hladinou. Nebo tu silikonovou buzirku
u cidla zaspuntovat treba LEDkou a buzirku kolem ni stahnout. Vyhnete se tak
problematickemu spojeni mezi izolaci vodicu a zalevaci hmotou.

Jan Matejka