jaky digitalni fotak

Martin Záruba swz@volny.cz
Úterý Květen 18 16:08:31 CEST 2004

Velmi s Vami souhlasim. Ja chtel maly fotak do kapsy, treba na lyzovani. Po
mnoha testech jsem koupil Fuji F700 a musim rici, ze mnohem dulezitejsi, nez
rozliseni je schopnost zobrazit velke rozdily v jasu. A to umi prave chipy
4. generace. Krasne je to videt v recenzi na
http://digineff.cz/fotaky/03/fuji700/fuji700.html

Konecne nevznikaji fotky s vybilenymi svetlymi oblastmi.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Petr Lupinek" <plupinek@synthesia.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, May 18, 2004 1:59 PM
Subject: Re: jaky digitalni fotak

Cauky,

tak ja se taky pridam, ja jsem si koupil FUJI FINEPIX S5000 a az male musky
100% spokojenost, dneska stoji cca 12 kKc, kupoval jsem ho v lednu pred
cenovym krachem za 14.5 kKc.

Mimo slusnych technickych parametru a funkci jsem chtel DF trosku
mechanicky odolnejsi, coz tenhle splnuje - taham ho po horach, za deste, za
snehu ...

A taky jsem se mit neco jinyho, nez vsichni okolo (universalni krabicka
6x4x8 cm).

http://digineff.cz/fotaky/03/fuji5000/fuji5000.html

S pozdravem

Ing. Petr Lupínek