24cl64 a jeji pouziti

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Květen 18 14:54:06 CEST 2004

Funkcnost 24LC64 se da overit snadno. Vsechny jednoduche programatory PIC
umi programovat i tyto pameti a tedy ji lze zkusit vyprogramovat :). Sice to
nepodchyti vsechno, tedy ze uz treba je tak "vosoupana", ze to nekde nedrzi
hodnotu, ale pro vyzkouseni zda vubec zije, to jiste staci.

Taky by mi to hubu nerotrhlo, kdybych to napsal hned na zacatku, ze ? :)

V kazdem pripade gratuluji.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Tuesday, May 18, 2004 2:45 PM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: 24cl64 a jeji pouziti

Díky pánové za pomoc.
	Chyb se vyskytlo více a to pak jedna maskuje druhou a když si
člověk neumí ověřit funkčnost paměti, tak napadají různé myšlenky o její
vadnosti.
	Použil jsem Martinovo zdroják, nechal si vysvětlit detaily (díky
Martine), přečetl doporučenou dokumentaci (díky Jirko) a ejhle, ono to
krásně chodí.

	Radek