jaky digitalni fotak

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Květen 18 13:57:31 CEST 2004

> Ne. Je-li v tom fotaku nejaky specialni (jako ze na 99% ano) Li aku,
> bude 1) obtizne dostupny a nezamenitelny,

Nechapu pro byste jej mel zamenovat - jedine pokud vlastnite vice fotaku by
to hralo roli abyste je mohl prehazovat. O dostupnosti vubec nemluvim -
proste pujdete do prodejny s fotakama a koupite si ho - stejne ten lion pack
vydrzi dle meho stejne jako bude moralni pouzitelnost toho fotaku. Ty packy
nejsou tak pretezovany jako byly treba u kamer a tak neodchazej.

>2) drahy jako blazen

Tak kolik - zda se Vam cca 600Kc hodne (pocitam zhruba prumer)? Proti 320Kc
za ctyri AA. Ja bych tech 280Kc obetoval za to ze budu nosit lehci fotak.
Navic ja ted sebou taham druhe baterky (takze musim mit dvoje a jsem na
640Kc) protoze s jednema nevystacim, ale druhe nevybiju uplne. Mel jsem
pujceno par fotaku s Lionkama a vydrzel jsem prakticky se vsemi na jeden
pack fotit to co bezne fotim.

>3) potrebuje specialni nabijecku, pokud to nezajistuje fotak.

Vetsinou je nabijeni zajisteno prave fotakem a tak nabijecku nepotrebujete
vubec a nebo je u fotaku s lion packem pribalena takze tohle resit nemusite
vubec. Takze to (ceny nabijecky AA) si pripoctete k tem Vasim levnym tuzkam.

Jak rikam pred ctyrmy lety bych do Lionky take nesel, ale casy se meni.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.