jaky digitalni fotak

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Květen 18 13:42:36 CEST 2004

Já mám Olympus C750. Koupil jsem ho ze stejného duvodu, pro jaký ho chcete
Vy. Jsem, s ním maximálne spokojen. Makro má od 4cm. Baterky vydrzí
prekvapive dlouho. Ta C720 je urcite taky dobrá volba. Spoustu recenzí a
diskusí k ruzným fotákum najdete na WWW.digineff.cz . Tu 750ku tam takrka
vsichni chválí. A starsí modely taky.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Subject: Re: jaky digitalni fotak

Panove,
dekuji za odpovedi, vse jsem si procetl, a ted louskam odkazy.
Jeste jednou dekuji za Vase rady a Vase poznatky

Opravdu nechci fotak na zadnou umeleckou aktivitu, jedna se mi jen o
fotografie
DPS a hotovych produktu - zatim tu mam nejaky lowend - Trust730 - taky se
chlubi 3Mp,
ale na fotky DPS se nenecha koukat, hral jsem si s tim uz pekne dlouho, ale
nejsem
ten kram schopen zaostrit na mene jak 1m. Kupoval jsem ho v zachvatu
pomatenosti
juniorovi loni pred prazdninama - na fotky jejich particky mu to snad staci,
ale pro
mou potrebu je naprosto nevyhovujici :-((

S pozdravem
MK