jaky digitalni fotak

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Květen 18 13:07:55 CEST 2004

Zdravim,

ja pouzivam i na profi foceni C2100UZ (mimo jine - aby me nekdo netahal za
slovo) a musim rict, ze barevna aberace neni ani zdaleka problem jen zoomu,
ale i konstrukce cipu. UZ je na tom v tomto pohledu docela spatne (ale to je
asi jedina vyhrada), dosti casto fotim soukromne prirodu a takovej racek na
slunci je jak docela slusnej papousek - je to uz ale starej fotak.
Pokracovatele teto rady bych rekl ze jsou na tom v necem hur a v necem lip -
zalezi co budete fotit.

Nicmene muj tip (nevim za kolik je 720), je Kodak  DX6490 coz je 10x zoom se
stabilizatorem a 4Mpx za 12.000Kc. Karty pouziva SD/MMC. Ma digitalni
hledacek (dle meho vyhoda u takoveho zoomu) a velkej displej vzadu a hlavne
je celkem malej. Kupoval jsem jej ted pro svagrovou po dlouhem vybirani -
oprvdu se konecne zase Kodak probral a udelal rozumnej digital. Hodne se mi
libi a pekne funguje - celkem je i rychlej. Pouziva lion pack, ale neni zas
tak drahej pokud byste potreboval  druhe baterky a je k nemu mozno koupit
dock kterej tusim dobiji a prenasi fotky do PC take za rozumne penize.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.