jaky digitalni fotak

Jirí Krul jkrul@seznam.cz
Úterý Květen 18 11:17:58 CEST 2004

Pokud s DF chcete fotit tistaky a podobne veci nebudou UZ fotaky to prave
orechove, podivejte se napriklad na Nikon Collpix 3700
je to take 3Mp, ale jen s 3x Zoom nizneme male srovnani
:
                                                CP-3700        C-720UZ
Minimální ohnisko                       35mm                40mm
Maximální ohnisko                      105mm              320mm
Min. vzdálenost pro ostrení         30cm                 60cm
Min. vzdálenost pro makro          4cm                  10cm

Recenze CP 3700
http://www.fotografovani.cz/art/forec_amater/coolpix3700r.html

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, May 18, 2004 10:54 AM
Subject: Re: jaky digitalni fotak

Panove,
dekuji za odpovedi, vse jsem si procetl, a ted louskam odkazy.
Jeste jednou dekuji za Vase rady a Vase poznatky

Opravdu nechci fotak na zadnou umeleckou aktivitu, jedna se mi jen o
fotografie
DPS a hotovych produktu - zatim tu mam nejaky lowend - Trust730 - taky se
chlubi 3Mp,
ale na fotky DPS se nenecha koukat, hral jsem si s tim uz pekne dlouho, ale
nejsem
ten kram schopen zaostrit na mene jak 1m. Kupoval jsem ho v zachvatu
pomatenosti
juniorovi loni pred prazdninama - na fotky jejich particky mu to snad staci,
ale pro
mou potrebu je naprosto nevyhovujici :-((

S pozdravem
MK