jaky digitalni fotak

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec@soka-st.cz
Úterý Květen 18 10:23:16 CEST 2004

Rozliseni 2M nestaci, pokud si budete chtit vyfotit treba krajinku. A pokud
budete fotit dokumentaci (treba plosnak), tak tam moc detailu take
nedostanete (aspon pismo nejspise vubec neprectete). Clovek zacina focenim
dokumentace, ale casto potrebuje vyfotit i neco jineho (take jsem zacinal
2MPix).
Pouziti SM karet mi jako vyhoda nepripada. Mate totiz jistotu, ze vetsi nez
128 MB uz nesezenete, protoze vyvoj byl ukoncen. Z toho duvodu mi pripadaji
jako neperspektivni, i kdyz jsou levnejsi nez ostatni.
V rade C740, C750 apod. pry Olympus pouziva vlastni objektivy, ktere nestoji
za nic (informace z Internetu). Problem je hlavne s barevnou aberaci (posun
spektra na ostrem rozhrani svetle/tmave)..Mel jsem v ruce C750 a cetl hodne
recenzi a musim potvrdit. Zkusebni fotky, ktere jsem delal (panelak na
ostrem slunci - aberace je dobre videt u hran oken) pro mne zcela tento
fotak diskvalifikovala, a to nejsem zadny fotograf. Jinymi slovy - fotak
pekny, ovladani celkem dobre, dobre provedeni, ale ty fotky byly strasne
(aspon nektere). Jak je to s C720 nevim.

Jinak na www.digineff.cz je dobra diskuze, jsou tam lide, co to maji a
poradi.

S pozdravem
Martin H.