jaky digitalni fotak

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Úterý Květen 18 09:45:21 CEST 2004

720ka se ted vyprodava (prisla 725) a tak je za krasnou cenu (na to co umi).
Mam ji a jedine co mi u ni vadi, ze v tmave scene (hodne malo svetla) uz
nezaostri a nema na ostreni prisvetleni.
Manualni ostreni taky ne.
Pisi jen svoje zkusenosti, nic jineho jsem v ruce nemel takze srovnavat
nemohu.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "MK" <info@mcu.cz>
Komu: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Odesláno: 18. května 2004 9:40
Předmět: OT: jaky digitalni fotak

Omlouvam se za OT, ale potrebuji poradit.
Chci si uz konecne poridit nejaky rozumny fotak, nepotrebuji zadny zazrak,
ale slusny strojek, ktery zvladne bezne dokumentarni fotky
pro publikovani ba webu vcetne rezimu makro.

Zatim jsem si vybral Olympus C-720 UltraZoom, ale necham si rad poradit

S pozdravem
MK