Problem s PeeWee linuxem

turby turby@seznam.cz
Úterý Květen 18 07:11:31 CEST 2004

Zdravim,
myslim, ze nejlepsi bude obratit se primo na kluky co delaji takove
distribuce, jiste radi poradi a pomohou. Zkuste treba lidi kolem CF
distribuce na czfree.net. Jinak treba na HW.cz je tusim vyvojovy kit
pro eth a na nem lze myslim podobne aplikace take stavet. Ale to tu
urcite poradi nekdo jiny :o) Take je mozne koupit PC na desce o
velikosti RAM (do bezneho PC) na kterem je to take mozne postavit a
bezi to take na linuxu. To jen k tomu P1 ktere pomerne dost zere,
zabere mraky mista a musi se chladit... Tedy pokud nahodou nebudete
pro cekani na COM renderovat video ;o)

--
 turby
 turby@seznam.cz