crack eagle 3.5 -- OT

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Úterý Květen 18 00:56:10 CEST 2004

Zdravim,

No, jejich soudni system je totalne k nicemu. Tedy tam, kde maji trest
smrti! Je s podivem, ze vetsna amiku, kteri se tak smele opajeji virou v
Boha porusuje nejstarsi zakonik sve vlastni viry! "NEZABIJES"

Ne, ze bych byl verici, ale tohle jejich pokrytectvi me poradne s**e.

S pozdravem,
                         Marek Pavlu

>>> radu