crack eagle 3.5 -- OT

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 17 17:58:41 CEST 2004

> Ne že bych byl zastáncem ameriky, jistě je tam hodně věcí co se mi
> nelíbí, ale jejich soudní systém má něco do sebe. Vznikají pro nás
> kuriozity, jako to níže uvedené odškodné, nebo náhrada škod způsobených
> kuřákům, kočka sušená v mikrovlnce, ale beru to jako důsledek ochrany
> práv zákazníka. Něco podobného bych zde také přivítal, né pro ty
> miliony, ale pro tu ochranu, pro tu nutnost zamyslet se co mé jednání
> může způsobit někomu jinému a tím také mne, bez ohledu jak velká
> instituce jsem.

A ja jeste pridam jedniu perlu :-))))
Ono se obcas stane (v mem pripade jiz podruhe), ze sice chcete SW koupit, ale milej obchodnik o Vas jaksi nejevi zajem :-((

1. Chtel jsem koupit konfiguacni SW na InstaBus - bratru za nejakych 3000 euro, za tri mesice urgovani, doprosovani, nadavani
jsem ho proste nedostal - mila dama na anglicke emaily tvrde odpovidala ve franstine, kady druhy tejden tam misto sebe mela na postu robota a podobne - nakonec jsem si postezoval u Siemense a sef divize neco sprosteho zamumlal a dal mi firemni :-)))

2. V lednu jsem si u nejmenovane firmy objednal nonprofit Eagle - jen kvuli webu, abych mohl vypoustet i *.sch *.brd.
(jinak totiz delam komercni veci v Orcadu )
Chvilku jsme se dohadovali o cene, pak jsem musel zaslat pisemnou objednavku, buch vi jaka potvrzeni a dodnes opet nic :-))))

No a co delat v techto pripadech ??????

S pozdravem
MK