OT: FAQovnik

Serých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Květen 17 15:15:30 CEST 2004

> A co vam nevyhovuje na teto konferenci?
> Mne se i s temi obcasnymi modrymi krystaly a spory mezi LINUX
> a WINDOWS zda perfektni:
> - je tady spousta chytrych lidi,
> - obcas se objevi odkaz na neco, co jsem sice puvodne vubec
> nemel v umyslu cist ale prectu si to s chuti
> - pokud se vhodne napise predmet, tak jsem schopen info ktere
> se mne netyka mazat ihned
> Proste je to drbarna podobne "postizenych lidi" - takova
> globalni hospoda... ale na urcite urovni, tim se to lisi od
> pandory a chatu.
> Jake bude mit vyhody vami zminovana FAQarna?

Ono to vubec neni namisto konference, ale ke konferenci. Kolik threadu se tady opakovalo? Veta: "Najdi si to v archivu, pred pul rokem se tu o tom hovorilo", je bohuzel velmi blizka podobne vete "RTFM". O co lepsi by byla veta: Precti si FAQ xyz, tam to najdes.
Aby se dalo dobre fulltextove prohledavat, museli by totiz vsichni v konfere byt naprosto 100%ne mravni. Tedy nejen nemit tady vice OTcek a flamu nez skutecne uzitecneho obsahu, ale take mit subjekty presne odpovidajici obsahu, na kazdy podproblem zakladat novy thread atd. atd.
Rekl bych, ze i pri nejlepsi vuli a velke snaze to neni uplne 100%ne mozne, vzdy nastanou pripady, kdy nekdo hleda rekneme nejakou soucastku, pak se rekneme v temze threadu nekdo zepta, jestli je k ni eagle knihovna a skonci to rekneme navodem pro eagle, jak kopirovat z jedne knihovny do druhe.
No a ted po roce hledejte ten navod, jak kopirovat knihovny. To Vam temer nepomuze ani ten Google, protoze sice fakticky stranky najde, ale vy podle uryvku textu treba nebudete schopen odhadnout, za thread o obvodu XYZ skryva   navod na kopirovani knihoven.
V takovych situacich je daleko efektivnejsi vyhledavani podle kategorii (ostatne Yahoo ma dodnes sve nezastupitelne misto i vedle mocneho Googlu). No a takovy dobre udelany FAQ je presne specializovane vyhledavani podle kategorii.
Hledam navod na kopirovani pro Eagle, jdu do patricneho FAQ a behem nekolika vterin vim na cem jsem, zda to tam je nebo neni. Kdyz to tam neni, mohu se okamzite vydat cestou Googlu nebo dotazu v konfere.

Jakub Serych