OT: FAQovnik

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 17 14:15:39 CEST 2004

>A co vam nevyhovuje na teto konferenci?
>Mne se i s temi obcasnymi modrymi krystaly a spory mezi LINUX a WINDOWS zda perfektni:
>- je tady spousta chytrych lidi,
>- obcas se objevi odkaz na neco, co jsem sice puvodne vubec nemel v umyslu cist ale prectu si to s chuti
>- pokud se vhodne napise predmet, tak jsem schopen info ktere se mne netyka mazat ihned
>Proste je to drbarna podobne "postizenych lidi" - takova globalni hospoda... ale na urcite urovni, tim se to lisi od pandory a chatu.
>Jake bude mit vyhody vami zminovana FAQarna?
> [...]

No tady ale nikdo nebroji proti HWnews :-)))
Naopak. Jenze archiv a jeho prohledavani je opruz sam o sobe.
Moje predstava je takova, ze se tam proste postupem casu nashromazdi postupy jak co resit.
Forma fora se mi libi prave k vuli tomu, ze nad problemem muze vzniknout diskuse, ktera tam zustane zachovana
A ta diskuse bude vzdy k tematu - ne jako zde, kde v threadu o eaglu se najednou objevi neco uplne jineho :-))))
A to je pak teprve opruz prohledavat :-)))) Nekdy je totiz zajimava prave ta diskuse s ruznymi nazory, ne jen dotaz a reseni

S pozdravem
MK