OT: FAQovnik

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Květen 17 12:53:57 CEST 2004

Pokud nebude vadit trochu delsi doba me odezvy behem letnich prazdnin (rekneme tyden - 10dni), beru na sebe ten Eagle.
Konecne se mi podarilo prosadit, ze ho od zari zacneme ucit (namisto sice hezke, ale nikym nepouzivane Integry), takze budu rad, kdyz budu u tematu co nejblize a budu mit sanci o tom nasat co nejvic vedomosti a jeste to k tomu bude treba uzitecne pro dalsi lidi.

Pekny den

Jakub Serych