OT: FAQovnik

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 17 12:17:50 CEST 2004

> Jdu na to jeste opacne - vymyslim tema, ktere by se urcite hodilo, ale po odborne strance na nej uplne 100%ne nestacim (organizacne (t.j. selektovat hodici se a nehodici se a trochu tridit) ano).
>
> Eagle - tipy a triky.

Jdete na to ze spatneho konce :-)))
Neni treba byt expertem v danem oboru - oblasti.
Spis si troufnout na administraci - to co neni o Eaglu se proste presune bud do kose, nebo do "pel-mel u piva" :-)))

A opakujici se dotazy se odkazi na jiz jednou zodpovezene otazky - viz dnesni Eagle, ten postup jsem sem jiz jednou posilal nekdy pred pul rokem :-))))

S pozdravem
MK