ATtiny15 a WinAVR (GCC)

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Pondělí Květen 17 11:29:09 CEST 2004

Presne, gcc nepodporuje C preklad pro ATTiny. Ja jsem to take hledal a
nakonec v lenosti pred pouzitim ASM jsem to vyresil tak, ze jsem si
zvolil ATTiny26, coz je nejnizsi proc. co je podporovan C preklad a pote
jsem prelozeny Cckovy kod prepsal na AVR ASM. S malym parserem v perlu
mi to jde docela rychle.

J.S.