OT: FAQovnik

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Květen 17 11:03:57 CEST 2004

Jasne. Ja jen chtel rici, ze pokud nebude nikdo, kdo by bdel nad tematem,
treba u tematu (a ted si vymyslim) "Druzice na obeznou drahu Ganymedu.", asi
se tam muze vyskytnout fakt cokoli a kdyz nebude v nicich silach ci
znalostech trochu k tomu napsat neco dnes povazovane za rozumne, pak tam
jiste budou i moc pekne teorie, ovsem casto vhodne tak akorat k patentovani,
nebo si nekdo bude delat z ostatnich legraci bez sance, aby to ostatni vubec
poznali :))).

Fakt mi nejde o cenzuru, ale vzdycky by mel nad tim bdit nekdo, kdo o tom
neco vi a pokud nikdo takovy neni, tema bych ani neoteviral a nebo pro
takova temata vyclenil prave ty "pivni rubriky". Ovsem je otazkou, jaky to
muze mit vliv na rubriky ostatni, tedy ze "kdyz jsou bludy v jedne, asi
budou vsude".

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Monday, May 17, 2004 10:22 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: OT: FAQovnik

>Neni myslim potreba se zabyvat uplne vsim - na co nejsou lidi, tam se
proste
>da zeptat ve vseobecne rubrice a kdyz nikdo nevi (stat se jiste muze), tak
>se prece take nic nedeje, vzdyt to nema byt jedine misto na webu :). Proste
>trideni by se zpocatku provedlo podle toho, na co jsou lidi a zbytek se
muze
>krystalizovat postupne rozsirovanim a vydelovanim z jinych temat ci vznikem
>novych. Jinymi slovy, nemusime se zabyvat vsim, neni ucelem delat typicky
>ceskou vec - delat vsechno a nic poradne.

> [...]

No pokud se zavede od zacatku prisny system, ze "modere krystaly, rakosnici,
politika, pivo"
- proste OT budou nemilosrdne miceny, respektive presouvany do rubriku "U
piva", tak
bude i obsah celkem rozumne udrzitelny. A prave forma diskusniho fora by
mohla byt
prinosna diky tomu, ze odpovidat a prispivat muze vlastne kazdy. Nejen
"guru" tematu.
Ten by vlasne musel pouze uhlidat dodrzovani pravidel a chaosu ve vyvazenem
pomeru :-)))

S pozdravem
MK