Eagle - kopirovanie hotoveho motivu na plosaku

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 17 09:08:56 CEST 2004

> dakujem vsetkym za rady, asi to naozaj nie je mozne...
>
> dole spominany postup som skusal, niekedy funguje, ale v mojom pripade
> mi to premenovalo signaly celej 32-bitovej zbernice, takze je asi casovo
> menej narocne to navrhnut podla vzoru rucne :-) Zase az tak vela
> prevodnikov tam nie je (iba 10 :-) )

Ale to je prece lehka pomoc - odskousejte si to a zacnete myslet co se necha a co je vhodne :-)))

- proc kopirovat i 32b sbernici, kdyz jeji zaroutovani je relativne lehke, proste ji nekopirujte
a doroutujte dodatecne.

Napriklad jsem takto delal desku pro 32 kanalovy stmivac DMX512,
32x se tam opakoval stejny motiv analogove pamete s OA, optron, vykonovym spinacem, filtr, etc
celkem cca 15 soucastek - trvalo to cca 4hodiny, ale vysledkem je konsistentni navrh

S pozdravem
MK