Eagle - kopirovanie hotoveho motivu na plosaku

Serých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Květen 17 08:52:24 CEST 2004

Vivat Danhard!

Tak tohle by me nenapadlo. Ja si tisknu vzdy dve az tri blany a delam jejich soulep pro lepsi kontrast a vzdycky jsem to jak blbec, tisknul do PS a pak prostrednictvim PDF dostal do Photoshopu a tam delal vyslednou montaz nebo jsem strihal blanu na male kousky a pak se modlil, aby se nezadrhla nekde uprostred laserovky.

Jak jsou nektere veci proste!

Diky a pekny den

Jakub Serych