diagnostika ridici jednotky renault19

Martin Marušák m.marusak@volny.cz
Pondělí Květen 17 07:39:41 CEST 2004


Je tam takovy 12 polovy konektor 3 x 4 piny (3 sloupce, 4 rady) s
kulatymi piny asi 3mm. Vedou k nemu jen 4 draty, +12V, zem a
predpokladam K a L. Auto je z roku 1996.
Mam ho ted u znameho v dilne, mel jsem sundanou hlavu, ve stredu muzu
poslat presne typ ridici jednotky.
Jinak diky za rady a za zajem.

M. Marusak


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of HUDA
Sent: Friday, May 14, 2004 2:49 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: diagnostika ridici jednotky renault19


Dobry den,
ano,  problem bude asi v zahajeni komunikace.
Tezke to neni, jen je treba znat format komunikace.
Jaky mate konektor OBD (16 pin), nebo ten, ktery
popisoval kolega v drivejsim mailu  a z jakeho roku
mate auto?

HUDA

----- Original Message ----- 
From: "Martin Marušák" <m.marusak@volny.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, May 14, 2004 2:38 PM
Subject: RE: diagnostika ridici jednotky renault19


Děkuji vám za odpověď.
Tim Siemens multipoint jsem jen chtěl naznačit, že se jedná o benzín s
vícebodovým vstřikováním a jednotku Siemens, přesné označení ale
momentálně (z hlavy) nevím. Takže problém v navázání komunikace asi může
být tou počáteční sekvencí. Bohužel jsem na internetu nenašel žádný sw,
který by na tohle auto byl určený. Nijak zvášť se "dovnitř" vlastně
dostat nepotřebuji, jen jsem to prostě chtěl zkusit :)

Ani v nedaleké malé dílničce diagnostiku na Renault nemají, prý je to
těžké. Na Škodovky mají zbastlený VAG interface a s tím a s PC prý u
většiny zákazníků vystačí.

M. Marušák


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of HUDA
Sent: Friday, May 14, 2004 1:56 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: diagnostika ridici jednotky renault19


Dobry den,
Siemens multipoint mi nic nerika.
Diagnostiku jsem delal podle originalniho pristroje
pro Renaulta a tam je jen auto a potom uz primo
jmeno ridici jednotky. Na Lagune muze byt cca 12
typu ridicich jednotek pro benzin a 8 typu pro naftu.
Krome tech starych (Fenix, ktere komunikuji na 62500)
ostatni vetsinou jedou na 10400 nebo 9600. Vetsinou
staci mit pripojenou K-linku. Ale prvotni prihlaseni
se vetsinou dela poslanim adresy rychlosti 5 baudu
a potom se prepne na normalni rychlost.

HUDA

----- Original Message ----- 
From: "Martin Marušák" <m.marusak@volny.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, May 14, 2004 1:39 PM
Subject: RE: diagnostika ridici jednotky renault19


> A jak je to na Lagune se Siemens multipointem nevite? Taky 62500? 
> Kdysi jsem to pripojoval pres jednoduchy interface s optickym 
> oddelenim a bohuzel - zadne spojeni nenastalo. Ze by to bylo ono?
>
> M. Marusak
>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
HW-list@mailman.nethouse.cz http://nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
HW-list@mailman.nethouse.cz http://nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
HW-list@mailman.nethouse.cz http://nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list