mechanika na audiokazety

jbh hw-news@gate.jiffaco.cz
Neděle Květen 16 13:49:13 CEST 2004

Kdyby nekdo chtel, mam datovou mechaniku na audiokazety. Teda ona je na specialni pasky, ale kazete staci kdyz tam v jednom miste udelate z boku dirku. Ma to hlavu na krokovem motoru, tusim ze tam je 14 stop (2 na hlave a 7 stepu) a nebo mozna dokonce 27 stop (3*9). Kapacita pasky je 90-160-600MB, to podle toho zda pozijete normal-chrom-metal. Bohuzel se mi k tomu nikdy nepovedlo sehnat ovladac. Je to SCSI. Rozumelo si to s ovladacem DATky, ale nemam k tomu pasku (ono ji totiz pozaduje mnohem delsi nez nejdesli dostupne kazety) a jedine co to udela s kazetou je ze ji to previne tam a zpot, nekd zkusi to neco nacist z pocatku (asi tam maji nejaky zaznam typu pasky) a pak ohlasi HW failure. Mechanika je to ale velmi kvalitni. Posun pasky je pouze pomoci trnu - nema to klasice posouvani jako kazetak. Misto toho tam je pritlacne kolecko, ktere slouzi k snimani pohybu. Veskera elektronika je funkcni. Jestli chcete delat datovy recorder na audiokazety, tak je to idelani. Prodam za nejake drobne. Koupil jsem to kdysi za 500+DPH. Lezi mi to ve skrini a zabira misto, vyhodit se mi to nechce, protoze je to vicemene unikatni vec i kdyz nepouzitelna. Jestli se to nekomu bude hodit nechte se mi ozve na email jardahor AT tiscali DOT cz. Diskuzi ctu velmi zridka.

M.J.