Samonastavovaci opticky snimac

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 15 22:45:33 CEST 2004

> Ono to ma rozumny dosah do 10mm, myslim ze neni ceho se obavat, spis je
> problem s externim pulsnim osvetlenim. Typicky zarivky.

10mm je bohuzel malo je treba snimat aspon na 5cm. Asi bych si netrouf davat
neco k vrtuli, ktera se toci cca 25.000ot/min neco na 5mm.

> Ja to tam nasel - 'Detector provided with optical filter' , ale mam
> zkusenost ze pod silnym zarivkovym osvetlenim to ovlivni a zarovka taky
> (ale ta infra vysila). V DS je graf s vyzarovaci chrakteriskitkou, pokles
> na pul je na uhlu +/- 50st .

Aha tak asi mame kazdy jiny DS ja konkretne Vishay Document Number 83751
Rev. A4, 05–Apr–00. Tam nic takoveho nepisou nebo jsem slepej.

> Koupil jsme ho pres nejakou zasilkovku (maji to vsude - GES, GME, PSel..),
> v CB je to holt pru.er ...

Hmm ani jsem nic jineho necekal.

RadekCX

---